marți, 1 noiembrie 2016

Entitate neglijabila

In momentul asta egzact asa ma simt. Ca o entitate neglijabila, ignorabila, un kkt langa gard care mai pute si el dar faci pasul mare si treci mai departe! *&^%$#@!~

Am o problema - de fapt am mai multe, dar asta e mare si chiar doare - orgoliul! Adica atunci cand vorbesc sau pun intrebari nu suport sa fiu ignorata in asa hal incat sa incep sa tremur in sinea mea!!!
E ORIBIL.
Adica WTF, vb, ne intelegem, cica noi comunicam - si cand pun intrebarea - efectiv ea schimba subiectul de parca ar fi proasta!!!

Deci alt timp risipit incercand si crezand ca am stabilit o relatie de intelegere si colaborare...
Asa ceva nu exista. Nu exista decat INTERESE! mai mici , mai mari... mai curate, mai murdare.


5 comentarii:

  1. de cine e vorba?

    Nu inteleg de ce vorbesti asa despre tine. chiar si daca nu simti asa, tot e exagerat si cred ca lasa urme.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai am scris de ce - ca in clipa aia asta simteam. o situatie idiotica la birou cu roxana, urasc stilul ei de a se pierde in alte treburi/ganduri/mailuri IN TIMP CE VORBESC cu ea. aproape ca ma scoate din minti. efectiv tremurau nervii in mine. pe exterior am afisat o raceala dramatica si o tacere grea - pe care a sesizat-o pana la urma si m-a fortat sa ii zic care e cauza. deci ne-am lamurit. dar cateva minute bune - AIA era starea, si trebuia sa ies undeva cu ea. Eliberare.

      Ștergere
    2. da, m-am gandit ca de ea e vorba.
      probabil avea treaba, eu stiu?

      oricum am inteles ca asa simteai, dar cred ca modul in care simti despre tine (adica: parca sunt un cacat care pute vs de ex: ce oameni naspa, cred ca merit mai mult decat un asemenea tratament, sau ceva similar) e o chestie de obicei. tu te-ai obisnuit de ani intregi sa iti vorbesti urat, sa te critici si sa te judeci, si asta are efecte asupra ta si increderii in tine

      Ștergere
  2. imi place cum te-ai exprimat, chiar ai fost comica si nu am simtit ca ai fi transmis emotii negative. Esti mijto.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) "Hola, yo me llamo Mariola"?!? de acolo vine?
      thx ca ma consideri "mijto". eu ma consider varza de cele mai multe ori, dar orice parere buna conteaza! ;)

      Ștergere