sâmbătă, 24 iunie 2017

mihai

da, numele asta ar trebui sa fie asa un laitmotiv al scrierilor mele si in special al Timpului risipit. mno.
sa purcedem...
asa se face ca vineri la birou - de prea multa activitate ce aveam, am dat un search pe google si am dat peste vlogul lui. Initial am simtit cum mi se inmoaie genunchii, bine ca stateam confortabil pe scaun, dar da - emotii au fost. Apoi au trecut. Parca vazut pe monitor pare mai arogant decat in bucataria lui. Acum sper sa nu fac cum se teme cherie - adica sa ma zgaiesc toata ziua la mihai pe youtube - ar fi cam trist si fara rost, clar!
E TIMPUL sa inteleg odata pentru totdeauna ca drumurile noastre se despart definitiv. Si am ramas cu ceva regrete printre care ala ca nu am ramas sambata aia (ultima noapte, ultima dimineata, ultima masa, ultima cafea) la el: "hai ca acum suntem si mancati"... nuuu, eu ma grabeam sa ajung acasa ca venea frati-miu sa o aduca pe erica... si parca fugeam de el, de frica sa nu ma trezesc. Si regretul ultimei intalniri pe care am stricat-o pe Alien Covenant :)))
Am acest talent de a rata sfarsiturile.

2 comentarii:

  1. Vaaai, am visat si eu un Mihai pe 24 iunie, poate comunicam prin vise printr-un limbaj de neinteles :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cred ca e un nume predestinat. e posibil sa te fi intoxicat eu cu mihai :))) eu care acum sunt la dezintoxicare, dar bag shoturi de mihai pe youtube =)))

      Ștergere