duminică, 20 august 2017

Ai grija ce-ti doresti...

Egzact asa. ma intrebam de ce nu il visez pe mihai. poftim ca l-am visat! vineri noapte - spre sambata cum ar veni. se facea cumva ca eram in aer liber... o poiana, langa un lac ceva, erau sezlonguri la soare si el era intins imbracat cu tricoul lui mov, in stanga mea, aproape de mine - si il calarea o tipa in negru, genul tanara si nelinistita, ca eu in sinea mea, in vis fiind, ma intrebam daca asta e genul lui?!? si desi incercam sa par neafectata si ok, ma deranja crunt atat apropierea cat si activitatea lor. 

Fapt e ca m-am trezit sambata dimineata cu ficatul intors pe dos - senzatie de greata, inceput de febra... si dupa o incercare ratata de a lua mucul dejun, am sfarsit luand WCul in brate, de vreo 7 ori - am dat afara din mine toata fierea - am ramas cu dureri de cap, de coaste, febra crescuta si ca in reclama aia idioata cand una care are migrene aude o voce din neant care intreaba: "cum ar fi sa ai acum si diaree?" - tot asa si io m-am trezit ca mi-a venit si ciclul mai devreme - ca sa fie seria de 3 completa - voma. febra, sange! 

nu pot sa dau vina pe vis - mai degraba visul ala enervant era o premonitie a zilei ce avea sa vina peste mine, si posibil cauzata in parte de senzatia de sictir de vineri de la birou...pe care am incercat in mod neinspirat sa o sterg cu somon la tigaie si vin alb spumant. mno. 
se pare ca toate se leaga. 

3 comentarii:

  1. vezi, daca studiem bine tehnica viselor lucide, cand mai visam ceva ce nu ne convine, putem sa intervenim, sa luam tanara nelinistita si sa o aruncam cat colo si sa calarim noi pe cine vrem :)))))

    RăspundețiȘtergere