duminică, 5 august 2018

si totusi poate ca

bai, iar o iau la vale!

unde pana mai ieri imi era indiferent daca e aici sau pe alt continent, daca o sa ne mai vedem vreodata in viata asta, sau o sa ramana doar o amintire dureroasa, pe alocuri misto... ei poftim - a fost de ajuns sa imi scrie trei cuvinte si gata. dar nu trebuie sa am asteptari. si indiferent care e motivul pt care vrea sa ma vada, pentru care nu pleaca decat dupa ce ma vede - sa nu ma las afectata!
pot? inca nu stiu. o sa vad, dupa ce il vad...
m-a luat prin surprindere pentru ca nu ma asteptam sa il mai vad si poftim.
ce imi place e ca in situatia asta nu am mai fost niciodata. mereu ceva nou cu el. asta imi place.
si oricat as vrea sa il cred ca ii e dor de mine - si DA, aleg sa il cred, nu trebuie sa ma ia valul. cred ca mai degraba e un fel de ramas bun. adica definitiv si pe bune!
da, asta cred, vrea sa ma mai vada o data.
OK.
let's make it a good one.
one to remember...
:P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu