joi, 26 mai 2016

O las pe maine

... frustrarea si furia de azi... si irosirea timpului - toate pe maine. Cand o sa am o zi lunga, fara sens, cu numarat de suruburi la final! asa ca inainte de weekend. Ok e doar o zi... asa cum am irosit nenumarate alte zile. Faza e ca am inceput sa le tin socoteala din ce in ce mai ingrozita de faptul ca se duc, se duce viata asta - tineretea s-a dus de mult :))) si m. ma sperie ca o sa mor de batranete.
Adica - eu nu ma duc asa usor!!!
hai sa lasam comentariile , cinismele si filozofia tot pe maine.
:P

Un comentariu:

  1. pai dc esti ingrozita de faptul ca zilele si viata se duc, perspectiva de a muri mai incolo (sa zicem peste 40 de ani) ar trebui din contra sa te linisteasca.
    De fapt nici tu nu stii ce vrei, si nici nu stii ce sa crezi. Si eu la fel, de altfel
    Fiecare vrea timp sa faca ce isi doreste, dar daca exista si varianta sa nu faca oricum nimic, mai bine sa fie scurt timpul sa doara mai putin

    RăspundețiȘtergere