sâmbătă, 4 iunie 2016

astazi

cu totul altfel as fi crezut ca o sa fie.
dar am bagat de seama ca atunci cand imi fac planuri sau am anumite asteptari de la timpul meu, atunci nu iese nimic din ce am imaginat. de ce? universul stie.
azi 4 iunie - un prieten drag/ fost iubit se insoara, o prietena / fosta colega de suferinta la un job care mi-a ramas pe suflet, isi boteaza primul copil - o fetita, iar  un amic/ blogger si scriitor - si-a lansat prima carte, am zis ca o sa fiu la lansare dar... din cauza de masea de minte extrasa, si alte cauze adanci... eu azi in afara de faptul ca am facut piata - farmacie, lapte si paine, am stat ACASA.
incep sa ma conving de faptul ca sunt antisociala, si sa ma resemnez cu asta.
se putea si mai rau - puteam sa fiu ca frati-miu: dependenta de socializare!!!
il invidiez, dar nu as putea face schimb cu el. eu nu sunt asa. eu sunt... aiurea in tramvai.
si nici macar acolo - in weekend prefer fara ratb. eu cu mine. cel mai bine.
au mai fost vreo 3 cafele, 2 filme, un serial... niste perdele de pus, cam atat.
s-a risipit si ziua asta.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu