luni, 13 iunie 2016

Rulam scenarii imposibile

Mult timp trebuie sa fi pierdut eu imaginand niste intalniri imposibile, sau improbabile - noi doi, pe strada, in centru... peste niste ani: eu cu niste experiente de viata la activ, ceva gen - un copil, un divort... o cariera acaparatoare (adica nimic din ce imi doresc cu adevarat - doar ce se cere pe piata :))) si tot ruland scenarii imi dadeam seama cat de neverosimil e totul.
cat de ALTFEL ar trebui sa fie viata mea.
si cand m-ai intrebat CE vreau eu de la viata pt mine... s-a rupt filmul.

macar de m-as fi trezit din somn in clipa aia.

3 comentarii:

  1. haha, si eu faceam asa pe vremuri.
    acum nu mai am nici macar energie sa visez sau sa imaginez :))))

    Sa mor- sa dorm :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. sa dorm sa mor sa nu mai imi pese de mine... ca de restul oricum nu imi pasa. incep sa cred ca de acolo mi se trage - de la NEPASARE.
    "mama, mai naste-ma o data."
    las-o balta!
    si ma tem ca asta nu e tot... urmeaza repercusiunile sortii!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. urmeaza doar sa te roada constiinta ta. Mai citisem undeva ca iadul este propria constiinta, si ca dupa moarte vom fierbe la foc marunt in ea :)))

    Eu cred ca asta e cel mai rau lucru care te asteapta, sa te judeci, la nesfarsit, cu cruzime

    RăspundețiȘtergere