marți, 24 iulie 2018

Bobotov Kuk

Acolo este in prezent. prezentul simplu. mi-a dat si poze, apoi un video call in care am reusit sa admir pe fundal, muntele inecat in nori gri. asta asteapta sa se duca norii ca sa poata urca pe varf. am ras...de mine, de el, iar mi-a repetat ca eu par neschimbata... iar a spus prostia cu de ce nu fac eu un copil?!? 
si pe urma mi-a spus ca ii e dor de mine. da, frate. raspicat asa. ii e dor de mine... dupa dezmatul din albania si toate alea, asta e concluzia la care a ajuns. mno. si dupa ce chiar ieri vb si din nou am spus ca nu ma bag sa ii administrez eu apartamentele alea inchiriate. 
Si l-am intrebat daca e fumat, si nu. in muntenegru oamenii aia nu sunt asa permisivi sau libertini cu iarba... deci cam asta.
El risipeste timp asteptand sa treaca norii sau sa apara "vreun cur interesant", eu risipesc timp asteptand sa ma loveasca inspiratia... sau soarta. una din doua.

later edit
scriu aici ca sa nu uit - cum a justificat mihai insistenta cu care imi repeta ideea cu facutul de copii. deci - si-a dat seama ca pe lume sunt multi oameni "urati...da' urati, si prosti!!!" si ca tocmai astia "urati si prosti" se inmultesc cel mai tare. "pai??? si noi ce facem???"
la faza asta trebuia sa ii raspund - pai ce sa facem? tu umbli pe coclauri... si eu cu cine sa il fac? =))) dar as fi mintit, si nu vreau. nici copil, nici sa mint.
 mno.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu