duminică, 1 iulie 2018

breakfast of champions

care a constat din:
- o banana
- un ou fiert
- o cafea
- o gura de vodka... asta ca sa termin sticla, si sa marchez iesirea lui messi din scena CM2018. mno.
totusi - o bucurie malefica - eliminarea portugaliei de catre Uruguay :))) le-a tras-o Cavani!
minunat. m-a uns pe orgoliul ranit :))
stiu ca e doar un joc, dar e un joc cu implicatii - atata timp cat te implici in el, si eu reusesc s-o fac, daca am cu cine sa empatizez. perfect.

acum sper ca Uruguay sa razbune tara lui messi si sa trimita franta acasa. atat. restul nici nu mai conteaza.

in alta ordine de idei - mihai se pare ca astepta un semn din partea mea, si mi se pare corect din moment ce eu am inchis taraba dupa ce mi-a zis-o pe aia ca isi "retraieste adolescenta" in albania... m-am vexat. exact asa.
ei, mi-a trecut si i-am scris si m-a inundat cu poze faine si nu numai.
deci el era ok, eu nu eram cu toti boii acasa.

Alice in chains - uitasem cat imi place muzica lor si unde ma transpune... in cele mai frumoase momente ale adolescentei mele :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu