luni, 1 octombrie 2018

intre timp m-am gandit

si cred ca din partea lui e un compliment, sau cel mai apropiat lucru de o declaratie - atat cat e el in stare sa imi arate ca ii lipsesc si ca se gandeste la mine, chiar daca a tinut sa specifice egzact la ce parte din mine se gandeste, mno.
am stiut intotdeauna ca acolo se concentra atentia lui de fapt. si nu ma simt ofensata sau ceva, dimpotriva.
macar stiu ca e sincer, asa cum a fost de la inceput cam in toate privintele.
aia e. de aia am continuat sa ne vedem atata vreme, ce s-o mai dau pe sentimente... si are dreptate sa nu inteleaga de unde "pudismul asta" ...
ma alint sau ce puii mei ?!?

deci am o tema aproape artistica as putea spune :)))

se pare ca asa se manifesta criza varstei mijlocii - atat la el cat si la mine.
ok.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu