joi, 4 octombrie 2018

si am trecut testul cu brio

nici nu cred ca a fost un test. a fost pur si simplu exprimarea nonsalanta a unei dorinte. si cred ca se astepta sa fac ce m-a rugat. probabil ma stie mai bine decat cred eu...
sa zicem.
dar da, intr-un fel abject sunt mandra de mine! si reactia lui m-a satisfacut pe deplin pot spune :)))

mai am ceva timp de omorat pana plec la spital, asa ca imi permit sa bat campii pe aici si vreau cumva sa consemnez intamplarea - pentru o mai buna aducere aminte. nu stiu inca daca e bine sa imi aduc aminte, sau daca e bine sa ma gandesc asa des la el... avand in vedere ca nu am nicio garantie ca ne vom mai vedea.

insa pentru acum - imi convine. sexul de la distanta e perfect pe gustul meu... si feed backul e fantastic!
crazy in the head I am. maybe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu