duminică, 4 noiembrie 2018

Cutia Pandorei

am impresia ca s-a creat un precedent - sau am depasit niste limite, mi-am iesit din zona de confort si am nimerit in aia de disconfort, cum ar veni.
pentru ca indiferent de rezultatul experimentului cu pozele - nu am fost tocmai fericita sa le fac.
dar am sperat ca ce a fost mai greu a trecut!
asa cum ma temeam - iar forteaza nota, impinge limitele si se joaca cu nervii mei.
sunt eu prea sensibila? prea pudica? prea mimoza?
n-as zice. si atunci? nu stiu.
ce e aiurea e ca am impresia ca a aruncat pisica la mine in poarta si incepe sa-mi puta!
cum era aia? "nicio fapta buna nu ramane nepedepsita".
egzact asa.

3 comentarii:

  1. Nu cred ca ar trebui sa faci chestii care te fac sa te simti inconfortabil, si mi se pare sensibila treaba asta, te-am mai intrebat daca ai incredere in el si ai zis ca da. Reiterez.
    Pentru ca niste poze sunt niste poze si raman si pot ajunge oriunde.

    altfel, daca iti face totusi placere si nu ai nici un fel de indoiala cu privire la cata incredere poti avea in el... free your mind, and the rest will follow :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) nu pot sa creeeeed! te-ai uitat si tu la Vocea Romaniei? sau pur si simplu iti place hitul de la en Vogue? f tare...
    bai pozele ca pozele... eu ma tem ca urmeaza etapa urmatoare in care imi cere sa facem un live ceva. cred ca asta ar insemna stop joc pt mine. mno.
    ideea e ca dupa pozele mele, m-am trezit cu poza lui! si nu prea am stiut cum sa reactionez :P
    doh.

    RăspundețiȘtergere
  3. e o melodie veche, nu mai stiu daca de la en vogue... care da, imi placea :))))

    eu am crezut ca deja ti-a cerut live :))))

    si totusi daca nu ti-a cerut, de ce te-ai gandit la asta? nu vreau sa fac pe psihologul :))) dar poate totusi vrei si tu asta, chiar daca te jenezi.
    e dreptul tau sa te jenezi, nu zic nu :))) dar cred ca ar trebui sa explorezi mai mult de ce nu vrei unele lucruri (si pe altele da, pt ca in general nu pari vreo pudica :P) si mai incerci sa te simti bine :P

    RăspundețiȘtergere