luni, 17 februarie 2020

La soare 17 feb si 17 grade?!?

Anormal de cald. Sau nefiresc de cald. Oricum ai lua-o... anomalii ale vremii peste tot pe glob si inca alte rele. In conditiile astea eu stau inca acasa, in concediu medical. Am inceput "Blandetea noptii" de Fitzgerald, pe care mi-o cumparasem inainte de lesin, a fost pana ieri la cherie, mi-a adus-o, am inceput-o. Ce sa vezi? e vb de o poveste de iubire din vremea razboiului - primul WW, dintre o tanara bolnava la cap si un doctor... No idea. Coincidenta? :)))

Mi-a scris pe 14 seara, eu dormeam... oricum gestul conteaza. "Cum mai esti?" atat de simplu a fost.

Cristi mi-a scris si el si mi-a trimis poze si 3 filmuletze din hikingul ala prin muntii si pustietatile din US, tot pe 14 seara.

Ambele gesturi m-au bucurat, clar. nu as sti sa zic care mai mult desi, intrebarea lui are mai multa greutate cred. trebuie sa fie asa. astept sa vad ce mai aduce timpul care curge agale...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu