vineri, 14 februarie 2020

Ziua indragostitilor

Ca tot ce vine din America e bun. asta se zice in filmul de Oscar "Parasite" in mod repetat si enervant. Ba nu. Nu tot ce vine de acolo e bun, dar e convingator se pare...
Deci nu mi-a placut nici filmul coreean premiat cu Oscar, nu imi place nici "Valentine's day" si tot ce implica manipularea asta in masa, si mai sunt si altele dar sansele sa ajung pe la americani sunt mici, tind spre zero infinit... asa ca trec peste ei. /.\/
Ce ma doare pe mine - si el tot in America isi petrece timpul acum - bai, hai nu a inteles. Desi... daca nu vedea imaginea putea sa zica. Daca nu zici nimic, e ca si cum nu iti pasa.
Daca a inteles - nu are sens. Facea pe prostul? S-a saturat de poze din spital? Si eu!!!
Oricum as da-o da prost.
Am tras concluzia ca mai bine stau si eu in banca mea, nu ma mai agit, nu mai dau mesaje si poze si gata. Nu e prima data cand incerc asta, acum o sa imi iasa.
Imi retrag investitia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu