sâmbătă, 16 iulie 2016

Alta lume

Am intuit de mult ca o sa-mi fie greu in lumea oamenilor. Ca nu o sa imi placa regulile lor si felul cum totul se invarte in jurul banilor, sexului, puterii...
Nu, nu e de mine.
Locul meu stiam ca este in lumea povestilor.

O stiu si acum, dar incerc sa o tin mai mult pt mine, altfel ei ar decide ca locul meu e la spitalul 9.
Ceea ce e oarecum ironic :))) avand in vedere ca acolo m-am nascut (prin forta imprejurarilor).


Life sucks most of the time... dar are un umor negru fantastic!

6 comentarii:

  1. cum te-ai nascut la spitalul 9?
    ai citit salonul nr. 6 de cehov?

    Da, constat cu stupoare ca si viata mea a inceput sa se invarta in jurul banilor si sexului si puterii. cine stie cum am ajuns aici.
    There must be some mistake, I didn't mean to let them take away my soul.. Am I too old, is it too late? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. m-am nascut la spitalul 9 pt ca de el apartinea casa unde locuiau mama si tata acum 39 de ani.
    ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. si acum din cauza serviciului trec pe langa el de 3 ori pe saptamana =)))
    e o predestinare aici, clar!
    cineva imi da indicii despre unde o sa sfarsesc, oare?

    RăspundețiȘtergere
  4. no way. nimeni nu stie cum o sa sfarsesti

    altfel, cine zicea, poate tolstoi? ca spitalul de nebuni este singurul lor pentru oamenii decenti intr-o lume ca a noastra :P

    RăspundețiȘtergere
  5. cred ca zicea bine... dar orisicat :)))

    RăspundețiȘtergere