sâmbătă, 9 iulie 2016

Ma rog si eu

La stiri se spune despre o asistenta SMURD, mama a doi copii, care pe drumul de intoarcere de la o manastire unde se rugase toata noaptea - femeia avea niste probleme si se indreptase spre Dumnezeu pentru ajutor, pe drum incercand sa evite un caine - s-a rasturnat cu masina si a murit.
mama pe canapea se ingrijoreaza pt soarta copiilor ramasi orfani, eu ii spun ca uite - s-a rugat si i-a venit raspunsul pana sa ajunga acasa. A scapat-o Dumnezeu de toate problemele. Si chiar cred asta. Mama zice ca nu sunt sanatoasa la cap =))) si cu asta sunt de acord.
Ideea e ca maine si noi mergem cu vara-mea cu masina la manastirea Ghighiu sa ne rugam... bine ca noi nu ne rugam sa ne scape de probleme - noi ne rugam pt sanatate si case. Alea pe care le avem, una pe care vrem s-o dam la schimb si pentru viitor putin.
Mno.

2 comentarii:

  1. pentru putin viitor, am citit prima oara.
    pare acelasi lucru dar desigur ca nu e

    Tare partea ca a scapat-o de probleme.
    Ma intreb daca se ruga cu mainile pe volan :)
    Mi-a amintit de fabula aia a lui tolstoi cu Naufragiul :)

    RăspundețiȘtergere
  2. se rugase toata noaptea... desi era nedormita. mno.
    nu stiu fabula, poate mi-o spui candva la o cafea ;)

    RăspundețiȘtergere