miercuri, 3 august 2016

Asta vreau eu

Ca de cand nu ne-am vazut/auzit/... inteles unul pe altul, cred io ca a fost o lupta idioata intre orgolii, in care nimeni nu a invins, nu a castigat - doar am pierdut putin timp, energie si cateva sperante scoase de la naftalina (nu e sanatoasa treaba asta cu resuscitarea sperantei. daca a murit mai bine las-o moarta!) insa de atunci - au trecut 5 luni deja... uau si cum au trecut! eu nu am incetat sa ma gandesc si sa imi pun intrebarea aia pe care mi-a dat-o sub centura:
"Ce vrei tu, pentru tine?"
Cred ca pot sa spun acum dupa niste analize, comparatii si cantariri de vieti si situatii - ca nu vreau multe si nici nu vreau ceva complicat - vreau sa iubesc si sa fiu iubita! Asta vreau.
Si de fapt cred ca pana la urma ASTA E CAM TOT.

Am vazut aseara un film care mi-a dat speranta... ca inca nu e tarziu.
E bine deci.

4 comentarii:

  1. mie mi se pare complicat ce vrei tu.
    ca sa-l parafrazez pe Aldous Huxley, dragostea e "mult mai grea decât limba sanscrită, chimia sau ştiinţele economice."

    RăspundețiȘtergere
  2. eu nici macar nu stiam de el, l-au dat pe digi aseara, si o sa mai fie.
    nu ma mai gandesc la complicatii... om trai si om vedea!
    e nevoie sa credem ca nu e prea tarziu, altfel viata asta devine un supliciu.

    RăspundețiȘtergere
  3. nu cred ca am digi.

    da, nici eu nu cred ca e vreodata prea tarziu, ptnimic

    RăspundețiȘtergere