duminică, 28 august 2016

Thinking about u

This is me, thinking about u. Pentru ca tu esti gandul meu luminos. Unul dintre ele, am cateva, cam 3 asa... ;)
Trec zilnic pe langa hotelul ala in care ne-am vazut ultima data. Si tin minte ca desi nu a fost totul perfect, cel mai tare am regretat - nu faptul ca eu am dat ca impiedicata cu piciorul gol in pat, si am sangerat jalnic de la o rana idioata, ci ca a doua zi dimineata tu aveai chef, iar eu te-am refuzat.
Adevarul era ca mi-a fost teama ca daca te mai am o data, o sa doara ingrozitor dupa si ca nu o sa te pot uita.
Deci de teama. De lasa ce eram, ce sunt. De proasta.

Acum regret in fiecare dimineata. Si mai regret o data si seara cand ma intorc acasa. Tot pe acolo trec.
Daca citesti cumva, sa nu crezi ca sufar. Mi-a trecut.
Am pastrat amintirea luminoasa, si o lustruiesc din cand in cand . Sunt bucuroasa ca tu esti bine, ca te-am cunoscut asa cum te-am cunoscut. Ca esti acolo... in inima si-n mintea mea :P
Si nimeni nu mi te poate lua!
DA.

2 comentarii: