luni, 20 februarie 2017

Luni februarie ploaie

ora 2:22 PM
zici ca le-am potrivit. adevarul e ca acum mi-a venit sa mai vars niste frustrari pe blog.
o fi de la vreme, o fi de la faptul ca sunt pe stop sau ca am adunat niste rahat la bord, nu stiu.

periodic mi se ia de toate si de toti. si ma irita lumea care mai de care, nu stiu cum si de ce, eu caut sa nu deranjez pe nimeni prea tare, dar se pare ca ceilalti nu se ghideaza dupa aceleasi reguli in viata.

csf? ncsf.
zici si tu cuiva undeva, mai zici una si pe blog si trece.
trece chiar si fara sa intelegi DE CE se petrece treaba asta.
O fi un semnal de la Univers ca am comis o prostie pe undeva? posibil. dar cam neclar si total ineficient. deci Universul sa mai lucreze la comunicare!


Un comentariu:

  1. "am adunat niste rahat la bord"- asta e un eufemism pentru constipare? :))) sau opusul lui eufemism, ca suna mai rau, desi mai poetic :)))

    stiu si eu asta cu csf? ncsf, mi-a zis-o o colega :)))
    uneori am impresia ca what happens pe facebook stays pe facebook, dar pare uneori ca iese si in afara :))

    Universul comunica prin vise, mai treci o data prin ele :))

    RăspundețiȘtergere