vineri, 3 martie 2017

vineri baba mea

cam stupida in prima parte, ceva soare a dat sa iasa pe la pranz... parca vad ca da si cu ploaie pana pleaca. asa, ca sa fie de toate! 
iar sunt in faza aia de ma lupt io cu mine si tot io iau bataie :))) nu mai am incredere in ideile mele intzepate, ma suspectez de bravada ieftina si nefondata. 
adica - mi se pune pata, imi vin idei si dupa aia dau cu capul in zid doar ca sa reiasa ca nu imi pasa, sau ca sunt in stare. Da, sunt in stare de multe, dar de ce nu fac nimic cum trebuie? 

1. Lene, 2. Graba, 3. Plictiseala... 4. Sictir, 5. Teama. 

baba ma-sii de baba.


2 comentarii:

  1. ai pus ideile in aplicare, ca nu rezulta? :P

    RăspundețiȘtergere
  2. nu rezulta ca m-am dezumflat ca un balon peste weekend? :)))
    deci nu am pus nimic in aplicare.
    teama de penibil a fost mai mare!

    RăspundețiȘtergere