miercuri, 11 ianuarie 2017

"Astazi nu mergem la lucru, stam acas' facem seppuku."

:))) citatul meu preferat din textele Divertis.

azi am iesit la zapada - adica am inotat pana la tramvai, am vazut ca nu trecea nici urma nici intr-un sens nici invers :P, am tras concluzia logica ca nu se circula, asa ca am facut calea intoarsa, cu escala in kaufland si apoi inot cu sacosele printre blocuri - scufundare in zapada la coltul blocului, din lipsa de echilibru si pentru distractie! una peste alta - nu am ajuns azi la birou dar ma consider mai castigata decat daca as fi pierdut timpul pe drum si as fi inghetat acolo... mai ales ca asa am putut sa pierd de buna voie si nesilita de nimeni, decat de pata mea de pe creier, deci sa pierd 2 h pentru a vedea ARRIVAL. Inca ma gandesc daca mi-a placut sau ma conving eu pe mine ca am facut bine sa-l vad. Oricum ar fi e bun vazut! daca o fi sa ia un Oscar ceva, am sa fiu in totala cunostinta de cauza si efect.
Maine am sa incerc din nou sa ajung la birou, si ma astept sa si reusesc... ca am de recuperat timpul pierdut azi acasa, in loc sa-l pierd la birou.
Hai ca sunt rea si nerecunoscatoare.
Gata pt azi.

ps. deci nu am facut seppuku in schimb mi-am comandat online o pereche de colanti imblaniti. nah.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu