vineri, 6 ianuarie 2017

Loc de dat cu capul?

sa zicem.
aici vin si ma ascund de mine, de lume, de tine - ca nu ai blogul asta, deci nu ma simt ca si cum as scrie cu privirea ta dezaprobatoare peste umarul meu. aici scriu ce si cum vrea muschii mei! asa.

imi e clar ca eu in sinea mea am luat inca de a doua zi, dupa "a treia intalnire ratata", hotararea sa petrec inca o noapte, poate ultima?!? cu tine - cu urmatoarea ocazie, ocazie pe care va trebui sa mi-o creez eu singura. evident va trebui sa accepti si tu... nici nu vreau sa ma gandesc ca ai putea sa NU vrei sa ne mai vedem... desi orice e posibil cu tine.  \

am mintit - nici aici nu scriu tot ce imi trece prin cap. autocenzura functioneaza non-stop. nu toate gandurile trebuie concretizate in cuvinte. unele sunt pur si simplu in trecere...

7 comentarii:

  1. veezzi? autocenzura, privirile dezaprobatoare ale altora :p cand ma plangeam eu ca asa functionez pretindeai ca tu nu ai treaba :P

    Eu cred ca mai vrei o noapte pentru ca speri, o data in plus, sa se continue altfel, sa se intample altceva.
    dar stii vorba aia, daca faci aceleasi lucruri, aceleasi lucruri se vor intampla (vorba era in engleza si era mai coerenta dar nu mai stiu cum :P)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cred ca o stiu si eu - ceva de genul "u can't expect to do the same things and get different results." mda. nu ma astept in mod logic, dar sper inconstient probabil.
      si da - autocenzura.

      Ștergere
    2. Nu am citit daca el a zis cu adevarat, dar imi place ideea ca ar fi zis el :P
      https://www.quora.com/Did-Einstein-really-define-insanity-as-doing-the-same-thing-over-and-over-again-and-expecting-different-results

      Ștergere
    3. pai atunci suntem cam toti nebuni. nu?

      Ștergere
    4. om fi, dar nu pentru ca facem aceleasi lucruri si asteptam aceleasi rezultate. eu de ex. nu fac asta (decat maxim de 7 ori la rand :)))) si cand fac, ma astept sa mi se intample ca inainte :P

      Ștergere
    5. am posta in exact acelasi timp :)

      Ștergere
    6. da, la mine e o autocenzura foarte ciudata, in sensul ca toata viata am crezut ca o sa iau nobelul pt literatura si ma asteptam sa mi se publice si jurnalele :)) si iti dai seama ce presiune era pe mine cand scriam in jurnal :)))

      Ștergere