duminică, 15 ianuarie 2017

Blame it on Dixit

Iar l-am crezut si am picat de pacalici. insa nimeni nu rade pentru ca toata lumea doarme...

Pe bune??
Sau el cand a scris "ne auzim maine" de fapt voia sa zica //poate ne auzim zilele astea// cu accent pe poate? ca atunci se schimba datele problemei, si am inteles eu gresit - ca maine inseamna maine si ne auzim inseamna ca chiar o sa sune, (cu accent pe "ca chiar" ala, daca nu s-a inteles!) si nu ca as putea sa-l sun eu ca eventual o sa imi si raspunda. :)))
Deci clar trebuie sa-mi revizuiesc felul de a citi si intelege un mesaj din 2 propozitii, 6 cuvinte.

Lucrurile nu sunt ceea ce par si mai ales nu sunt ceea ce vreau eu sa fie!
Acum ca totul e limpede, am de recuperat mai multe ore de somn,
Ce bine ca azi e duminica dar de ce puii mei nu am putut sa dorm decat pana la 7.30?!?
Asta era retorica, evident, dar tot doare sa te descurci doar cu 5 ore de somn.
Blame it on Dixit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu