vineri, 13 ianuarie 2017

Un raspuns e mai bun decat o tacere

Pai DA.
In primul rand pentru ca un raspuns inseamna ca macar si-a luat cateva minute din viata sa nu te lase cu ochii in soare. deci ii pasa - macar cat sa dea un raspuns. daca raspunsul include si informatia ca urmeaza sa ne auzim... o multitudine de posibilitati rezulta de aici. e un raspuns care promite.

Avocatul imi daduse sa citesc niste chestii dupa care el incerca sa se ghideze, si in cartea asta erau niste reguli dupa care sa iti ordonezi viata. 4 reguli mai exact:
1. NU face presupuneri. (pe asta o incalc mai tot timpul din pacate.)
2. Fii impecabil in tot ceea ce spui! (pe asta nu sunt sigura ca am inteles-o bine...)
3. Fa TOT ceea ce iti sta in putere. (adica nu face ceva de mantuiala! bun.)
4. Nu considera nimic personal. (Do not take it personally - imi place :))) tind sa cam iau totul personal.)

Deci din patru reguli, cu jumatate am probleme. Tot e bine... am 50% sanse sa dau lovitura!!!

2 comentarii:

  1. I don't like the guy :P

    Nici eu nu am inteles cu impecabilul, ma gandesc ca poate e o traducere din alta limba in care cuvantul are o semnificatie dubla. in orice caz, eu as zice ca ideea este sa vorbesti concis si sa spui numai adevaruri :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai da. asa as zice si eu.
      deci nici mihai nu e impecabil la faza asta :)))

      Ștergere