luni, 4 decembrie 2017

atat de rar se intampla


atat de rar se intampla sa ma surprinda cineva in bine, si uite cum iar ma razgandesc si zambesc singura si promit sa ii scriu in continuare atata timp cat am sa am ce sa ii povestesc iar el va pribegi prin lume... cat o sa am internet - am sa ii scriu. 

se intampla din nou cum mi s-a mai intamplat - cand sunt gata sa renunt la el "definitiv", el sa faca ceva si sa ma intoarca pe calcaie - probabil nici nu o face intentionat, adica e ca si cum eu astept UN SEMN si evident ca sunt gata sa iau drept semn orice dovada ca stie de existenta mea. 
bai deci duminica dimineata cum ma gandeam eu asa ca s-a dus si mini vacanta vietii... si de azi iar inapoi in trafic si printre semeni napastuiti :))) adica eram cam fara chef de viata - pe scurt, pun mana pe telefon si citesc mirata pe messangerul de fb: "Mihai sent you a picture".  
Nah poftim!
in poza el, razand, tocmai ce coborase de pe muntele Athos dupa 3 saptamani, si cica era rupt de oboseala.
Dar rade!!! pt mihai sa rada - e ceva rar, cel putin eu nu imi amintesc sa il fi vazut razand asa sincer si cu pofta decat poate maxim de 3 ori in 15 ani. Uau. Mi-a facut bine sa vad poza asta... mai bine decat sa primesc o poza, pe care probabil a trimis-o la toata lista de fb, sau macar celor care stiu de calatoria lui, deci nimic special - nu a facut-o pt mine, dar mi-a trimis-o si mie si tocmai cand ma gandeam ca nu are rost sa ii mai scriu. Ba are! uite ca pt el inseamna ceva faptul ca primeste randuri scrise de acasa, de la cineva cu care a petrecut clipe frumoase... hai ca iar o iau pe aratura :)))

Iar el m-a surprins in bine si cu ceea ce face acum, cu faptul ca isi duce la indeplinire un vis. 
Bun, vedem ce va urma.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu