miercuri, 20 decembrie 2017

hai si o noapte risipita!

azi-noapte.
crunt. cred ca era 3 si ceva... cand au venit gandurile peste mine, si apoi in blocul din fata mea, egzact in dreptul ferestrei mele - luminile de la etajele 2, 3, 4 - aprinse. wtf?!? cineva apoi iesise in balcon si scutura... la etj 3, noaptea, la ora 3!!! pe bune???
ca sa se inteleaga - eu de la 1, culcata in pat - lumina aia imi venea direct in ochi.
a, si pe urma a trecut si o salvare sau o masina de politie - ca imi lumina girofarul ala peretii de ziceai ca sunt la discoteca...
o noapte nedormita cum trebuie e clar o noapte risipita. sau macar sa fi facut altceva...
ganduri, griji - o sa se termine candva cu toata framantarea asta inutila?!?
ma intreb si apoi ma tem ca raspunsul nu e ala pe care il vreau eu.
ok. cum sa fac sa nu ma mai intreb???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu