marți, 19 decembrie 2017

in cautarea timpului pierdut

adica m-am intors la Proust, Marcel Proust - adica MP, si ori am luat-o razna dar si in poza parca aduce cu Mihai...

revenind - citesc in prezent: Partea I: Comray (1913), si partea a II-a: O iubire a lui Swann (1917), in ordine si pe rand, nu simultan :))) asta, dupa ce acum vreo 7 ani... daca nu mai mult, am inceput cu partea a 7a (care e si ultima, ca pe aia o aveam eu in biblioteca) si mi s-a parut sublima. In asta consta geniul autorului...ultima parte are tot atata sens si savoare chiar si citita independent de partile ce o preced. Eu una nici nu stiam atunci cand am descoperit si citit "Timpul regasit" - ambele volume, ca mai sunt inaintea lor multe altele...
pe astea doua le-am descoperit la frati-miu si le-am luat cu mine!
cartile, muzica si filmele - drogurile mele preferate.
ok, mai e si vinul rosu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu