joi, 25 ianuarie 2018

asta nu e timp risipit

timpul pe care il sacrific pentru vlogul lui, ca pana la urma bineinteles ca am acceptat sa ma ocup de el - in masura in care am timp si chef si a adaugat el - imi face placere... asa ca, nu as fi avut nicio scuza sa zic nu - decat daca as fi fost o scorpie frustrata si i-as fi purtat pica pt ceva, ceea ce nu este cazul!
am iertat tot, chiar daca nu am uitat - ca nu pot, nah - emotiile bune rele isi lasa o amprenta adanca, deci nu pot uita dar aleg sa iert si vreau sa am de-a face cu el atata timp cat se va putea.
mno.
deci e un fel de timp investit... investit intr-o actiune constructiva, mai invat si eu cate ceva, simt ca fac si un bine pe undeva... toata lumea castiga - zic.
oricum pana plec de aici, am timp si pentru asa ceva. am timp si sa ma uit la interviurile lui adam lambert pe youtube... :))) sunt intr-o pasa pro-gay ce pot sa zic? de fapt e mai mult o obsesie aprinsa pentru el si pentru sexualitatea lui care o activeaza pe a mea, doh.
chiar ca "there's something not right about me." :)))

7 comentarii:

  1. :))) doar chestia cu pisica, eu zic ca la asta se referea si ravasul :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci pentru ca as vrea sa mi-o trag cu adam, nu ma taxezi! Bun asa :)))

      Ștergere
  2. neah, eu cred ca fanteziile sunt firesti :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si daca e sa fiu sincera, asta e oricum mai prezentabil decat messi :)))))))))))))))))))

      Ștergere
    2. Puteam sa jur ca o sa aduci vb de messi :)))))

      Ștergere
    3. daap, sunt previzibila :))))

      Ștergere
    4. Ba deloc. Io as fi zis ca si pt adam o sa ma faci cu ou si otet ceva...:))) la faza asta chiar m-ai surprins placut, pot sa zic. ;)

      Ștergere