duminică, 7 ianuarie 2018

alt ianuarie

dar fara zapada, neam. pai anul trecut pe vremea asta inotam prin nameti si nu razbeam pana la birou. acum e soare, si cald... si tot nu ma ajuta sa ma bucur de viata si sa nu mai simt ca pierd timpul la greu, timpul care se duce si nu mai vine inapoi. aia e. eu zic ca imi asum risipa asta dar adevarul e ca nu ii pot anticipa efectele sau si mai rau - regretele care poate au sa ma cuprinda... sper sa nu, dar nimic nu e sigur - asta o stiu bine. 
asa. 
pe blogul unicornului am declarat oficial perioada de procrastinare. eu cu mine am decis ca nu mai poate dura totusi chestia asta, deci MARTI, 09 - o sa am Discutia. 
ce va fi - va fi :)) daca e sa fie. din pacate stiu sigur ca nu va fi cu bucurie. asta e cel mai dur. ca dupa ce am sa imi vars sufletul nu o sa primesc niciun premiu (decat - sper eu - o liniste sau usurare interioara...) ba din contra prevad ca armonia de la birou va fi ceva de domeniul trecutului...
totusi - as fi placut surprinsa sa nu fie asa. adica sa fie doar in capul meu toata apocalipsa asta. 

asa ca mai e putin, mai e un pic - pana la marele NIMIC. :)))

ps. parca doar inainte de BAC aveam starile astea de sfarsit de lume, si aveam dreptate intr-un fel. odata cu BACul o lume a luat sfarsit. 

Gata. Curaj gaina, ca te tai! doh :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu