marți, 30 ianuarie 2018

primim, dar mai si dam inapoi

zic.
:))) asta in capul meu se leaga de o intrebare usor idioata pusa de un reporter lui adam lambert - pentru ca luni iar am pus poze cu el pe unicorn :))) in curand o sa am si un motto:/daca e luni, e lambert/ :P
asa - deci intrebarea: do you like more GIVING or RECEIVING? doh...
iar el like a nice Jewish boy - that he is, si inca unul gay - on top of it all, a ras in prima instanta si a zis GIVING. ok...
Ideea e ca toate actiunile noastre sunt interconectate si cumva conditionate sau corelate cu ceea ce ni se intampla. adica partea aia legata de karma care e ca un bumerang, si care zice ca ce faci sau pui tu in lume, ti se va intoarce!
asa ca si eu adun acum rautati ieftine - pe care am sa consider ca le intorc cand am sa imi dau preavizul, la fel - din amintirile frumoase pe care le am cu el, am canalizat energii pozitive ca sa fac acum gestul asta de a-i aranja vlogul... gest pt care in continuare cherie ma considera fraiera ca "il las sa profite de mine"... dar eu stiu mai bine.
pentru mine fac asta. pt starea mea de bine. si pentru ca ne leaga fire invizibile pe care nu le pot inca smulge din mine.
" 'cause we all have a HEART..." and
"all we need in this life is SOME LOVE".
tot adam lambert ;)

5 comentarii:

  1. da, si eu cred ca daca tu te simti bine facand ceva nu se cheama ca altcineva profita de tine, indiferent de profitul persoanei in cauza :)))
    dar nu uita sa te analizezi bine, ai putea doar sa crezi ca te simti bine si de fapt sa speri la altceva

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adica sa ma mint io pe mine ca sunt dezinteresata si de fapt sa am o agenda ascunsa? :)))
      interesant.

      Ștergere
  2. aia cu all we need is love - nu zice daca primita sau daruita. eu zic ca oricare e buna, dar sa fie!
    deci nu e musai sa vina de la celalat. daca o ai tu in tine, e bine. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai dreptate, dar e bine uneori si sa vina de la celalalt, dar nu conteaza daca celalalt e nepoata, mama, prietenii etc

      Ștergere