luni, 8 ianuarie 2018

luni de fiere?

pe bune? :)) normal ca nu. dramatizez.

ideea e ca nu am chef de nimeni si nimic. macar sunt singura la birou, cum sunt de multe ori de altfel - nu cred ca ma ajuta treaba asta, am prea mult timp de risipit io cu mine si gandurile mele albastre. dar sunt sigura ca daca nu ar fi asta as gasi altceva care sa nu imi convina.

deci e doar o zi de Luni, de ianuarie, fara zapada.
ca si cum zapada m-ar ajuta. habar n-am.
mihai mi-a scris cat de trist a fost anul nou petrecut in atena. nu ma asteptam sa fie chiar asa. inca nu i-am raspuns la propunerea lui de a administra eu vlogul. pentru ca nu stiu nici eu daca vreau. mai grav - nu stiu nici macar CE vreau.
nimic nou. nu-i asa?

si totusi ar fi timpul sa-mi dau seama odata! *&^%$#@!~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu