duminică, 17 iunie 2018

Ca Acasa

Vreau sa zic ca am inceput sa ma simt ca acasa aici, pe acest blog, in acest decor pe care mi l-am ales - confortabil, comod, cu iz de mucegai si de trecut :)) asta nu suna a acasa dar fie. Culorile imi plac!
Se potriveste si cu vremea de afara. Ma simt in elementul meu.
Imi pusesem ceva sperante in Messi si meciurile Argentinei sa ma scoata din rutina si plictis, sa imi dea niste emotii si energie pozitiva - dar inceputul nu e ce visam. Ba e chiar opusul. Adica tinand un scor intre performantele lui Messi si cele ale lui CR7, mi-ar da cu minus.
Minus 1 pentru Messi - care a reusit sa rateze un penalty, in timp ce CR7 are 3 goluri la activ.
Dar m-am surprins mai mult amuzata si oarecum blazata de toata treaba... mai ales ca altii incercau sa ma agite pe subiect. 
Probabil m-am maturizat si io. sau mi-a trecut de fotbal. Mno.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu