marți, 19 iunie 2018

marti 19

azi e marti ceea ce inseamna ca ieri pe vremea asta era luni. si de ce uraste lumea ziua de luni? daca nu era lunea prima zi a saptamanii, ar fi fost martea. era mai bine? marti cica mai are si 3 ceasuri rele :))) si sa incepi saptamana cu ele pe cap, parca nu suna bine. sau daca ar fi fost marti in loc de luni, s-ar fi mutat si ceasurile rele de marti la luni, sau in alta zi care ar fi picat la rand?!? aberez, evident.
dar ideea e ca omul are darul de a se plange din orice, si de a nu-i conveni nimic. cam de kkt "dar" as zice.
te plangi de viata cand nu te doare nici in fund, dar nu realizezi cum ar fi sa te doara si un dinte! atunci ce ai mai aprecia viata asta asa cum e ea, dar fara durere...
iti urasti serviciul si seful si colegii, dar cum ar fi sa nu il ai deloc? sa fii somer e si mai groaznic. si stiu - am trecut si eu pe acolo... 6 luni, acum 6 ani, si mi-a ajuns!
asa ca imi iubesc viata - si sanatatea care este :)) si imi iubesc locul de munca cu tot ce imi ofera si cu tot ce implica. aia.
Love my life

Un comentariu: